Welkom op dit forum, Speciaal voor en met de grootste fans van de Familie Pfaff.

woensdag 24 november 2010

Binnekort ziet u Kelly Pfaff misschien wel in uw discotheek.

De bekendste TV dochter van België en Nederland, Kelly Pfaff, maakt binnenkort een spectaculaire comeback als DJ. In België staat Kelly Pfaff inmiddels bekend als DJ en is zij een gevestigde naam in de dancescene. Zo stond zij onder meer in het voorprogramma van de populaire DJ Tiesto. Nu is Nederland aan de beurt. Nederland zal kennis maken met een flamboyante DJ die staat voor een krachtige mix van commerciële R&B, dance en house. Vanaf december 2010 start DJ Kelly Pfaff met een eigen internationale promotietour, waarbij zij de Nederlandse discotheken zal aandoen en entertainen met een krachtige mix van commerciële R&B, dance en house. "De afgelopen jaren stonden in het teken van de opvoeding van mijn kinderen, een bewuste keuze. Maar, steeds vaker kreeg ik aanbiedingen vanuit zowel België als Nederland om als DJ mijn opwachting te maken op grote evenementen. Deze optredens gaven mij zoveel energie dat ik het gevoel kreeg dat de tijd is aangebroken om mijn passie weer actief op te pakken. Er is niets mooier dan op te treden en het publiek te bevangen met de juiste mix. Na België wil ik nu ook Nederland 'warm draaien', dus komt u maar op", aldus een razend enthousiaste Kelly Pfaff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten