Welkom op dit forum, Speciaal voor en met de grootste fans van de Familie Pfaff.

zaterdag 1 januari 2011

Lyndsey wil vermageren na opmerking in vtm-programma

Lyndsey wil vermageren na opmerking in vtm-programma
Lyndsey Pfaff is zeker niet de magerste bij de Pfaffs en een opmerking over haar lichaam in het vtm-programma "Tegen de sterren op" is dan ook bij haar in het verkeerde keelgat geschoten.

In de Story van deze week vertelt Lyndsey dat ze zich niet te dik voelt, ondanks de opmerkingen over haar lichaam in "Tegen de sterren op". "Als dat humor is! Komaan zeg, als ik te dik ben, dan is de helft van de Belgen te dik. Moet je dan maatje 34 hebben als je op tv komt?" vraagt Lyndsey zich hardop af.

Lyndsey is niet op dieet maar wil haar BMI omlaag krijgen door meer te sporten. Ze fietst, loopt en doet aan kickboksen en dat met één doel: gezonder gaan leven. Bovendien wil ze in april de Antwerp Ten Miles uitlopen. 

Dat Lyndsey nooit maatje 36 zal hebben weet ze maar al te goed. Ze is nu eenmaal struis gebouwd en heeft brede schouders. Voor wie er interesse in heeft: Lyndsey heeft momenteel maatje 40. 



18 opmerkingen:

  1. pffff wat een gezeur toch altjd over hoe mensen er uit moeten zien! een maatje meer of minder wat maakt dat nou uit! het zijn juist de meningen van anderen die het dik of dun maken!
    Lyndsey ziet er goed uit en is een leuke persoonlijkheid!en daar gaat het toch om!!!
    Nou hier een heel tevreden fan!!!
    Groetjes Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vrouw is naar mijn mening een mooie en een gezond uitziende vrouw. Lyndsey mag trots zijn op haar lichaam.
    En het is waar wat Karin zegt. Ze is een mooi mens wat betreft haar persoonlijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WILT U EEN GEKOOKTE ATM-KAART MET PEN?

    Weet je dat je een Auto Matted Teller Machine (ATM) kunt hacken met een gehackte ATM-kaart ??
    Zie hoe het werkt, het is een gekroomde kaart die de lege ATM-kaart wordt genoemd, deze kaart wordt gebruikt om contant geld op te nemen bij elke pinautomaat, de kaart is geprogrammeerd met een software om in een pinautomaat te hacken, dus met deze kaart zul je in staat zijn om geld op te nemen van € 3.000 naar € 8.000 per dag, afhankelijk van de kaart die je koopt voor een periode van twee (2) jaar, Deze kaarten komen in Visa / MasterCard. Daarom werkt het op elke geldautomaat die Visa / MasterCard Worldwide accepteert. Bestel nu voor een lege ATM-kaart en krijg binnen een week miljoenen !: Onthoud, KERSTMIS is er weer, bestel nu om deze kerst op een prettige manier met je familie te maken.

    VEELGESTELDE VRAGEN (veelgestelde vragen)
    In de loop van het renderen van deze diensten zijn we zoveel klanten met verschillende vragen tegengekomen dat deze gericht is op het beantwoorden van enkele vragen die je misschien hebt:
    1: Verkoopt u geld?
    Nee, we verkopen geen geld. Als je ons bericht goed leest, zul je begrijpen hoe dit hele ding werkt.
    2: Is deze service beschikbaar voor mijn land?
    Ja, onze services zijn wereldwijd beschikbaar
    3: Hoe krijg ik mijn kaart na betalingen?
    Wij verzenden via DHL, standaard verzending duurt meestal 7 dagen. We hebben alleen uw volledige naam en adres nodig

    Bestel nu,
    Neem contact met ons op met:
    E-mail: immaculateblankatmcard@gmail.com
    E-mail: immaculateblankatmcard@yahoo.com
    Mobiel nummer: +1 (409) 220-1434

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor al een tijdje over deze lege ATM-kaart en ik heb er nooit echt rente aan betaald vanwege mijn twijfels. Totdat ik op een dag een hackgroep ontdekte die dark web heette, zijn ze echt goed in wat ze doen. Terug naar het punt, vroeg ik naar de lege ATM-kaart. Als het werkt of zelfs bestaat. Ze vertelden me Ja en dat het een kaart is die is geprogrammeerd voor willekeurig geld opnemen zonder te worden opgemerkt en ook kan worden gebruikt voor gratis online aankopen van welke aard dan ook. Dit was schokkend en ik had nog steeds mijn twijfels. Toen probeerde ik het en vroeg om de kaart en stemde in met hun algemene voorwaarden. Hopen en bidden. Enkele dagen later ontving ik mijn kaart en probeerde met de dichtstbijzijnde geldautomaat dicht bij mij, het werkte als magie. Ik kon maximaal $ 5.000 opnemen. Dit was ongelooflijk en de gelukkigste dag van mijn leven met mijn gezin. Tot nu toe heb ik me tot $ 50.000 kunnen terugtrekken zonder de stress van betrapt te worden. Ik weet niet waarom ik dit hier plaats, ik heb gewoon het gevoel dat dit degenen kan helpen die financiële stabiliteit nodig hebben. e-mail de heer Rex via rexwalkerhacker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil de heer Brain Hackers bedanken
    om me te helpen met dit geweldige aanbod, de PROGRAMMED ATM CARD, die geen spoor en geen limiet heeft, hoewel het illegaal is, maar het heeft mijn leven voor altijd veranderd. Mr Brain Hackers bedankt voor je goede werk en zachthartig. als je rijk wilt worden zoals ik, neem dan contact op met Mr. Brain Hackers e-mail: brainhackers@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HACK ATM EN VANDAAG RIJK WORDEN

    U kunt de geldautomaat van een bank hacken en inbreken zonder te dragen

    geweren of welk wapen dan ook. Hoe is dit mogelijk? Allereerst moeten we leren

    over het handmatig hacken van ATM-MACHINES en BANKREKENINGEN HOE DE ATM

    MACHINE WERKT. Als je bij de bank bent geweest, kom je erachter dat het geld binnen is

    de ATM MACHINE wordt gevuld in het huis waar de machine staat

    gebouwd met voldoende beveiliging. om deze machine te hacken We hebben de special ontwikkeld

    lege ATM-kaart die u kunt gebruiken in elke geldautomaat over de hele wereld. deze

    kaart is geprogrammeerd en kan 5.000 binnen 24 uur opnemen

    valuta waar uw land gebruik van maakt, er is geen geldautomaat deze lege bankautomaat

    KAART kan er NIET in doordringen omdat het is geprogrammeerd met verschillende

    tools en software voordat het naar u wordt verzonden. De kaart zal de

    bewakingscamera storing op dat specifieke moment totdat je klaar bent met

    de transactie kunt u nooit traceren. het heeft ook een techniek die maakt

    het is onmogelijk voor de CCTV's om je te detecteren, er zijn zoveel andere hackers

    daar die beweren echt te zijn, moet je heel voorzichtig zijn dat ze dat nooit kunnen

    maak deze kaart, alles wat ze willen is jouw geld. geen geldautomaat kan dat

    neem elke dag 50.000 usd op dat onmogelijk is, en krijg de kaart die u wilt

    stuur uw adresgegevens door zodat we verder kunnen gaan met het verzenden van de kaart

    aan u zodra u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. u kunt contact met ons opnemen op

    e-mail nu op americapressblankatmcard@gmail.com

    Of sms / Whatsapp op: +1 (409) 359-1901

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben mevrouw Hans Barbara uit Leipzig, Duitsland, ik wil getuigen over lege pinautomaten van Perfect Hidden Hacker die geld kunnen opnemen bij elke pinautomaat over de hele wereld. Ik was eerder erg arm en heb geen baan. Ik heb zoveel getuigenissen gezien over hoe Perfect Hidden Hacker-hackers hen de lege pinautomaatkaart sturen en deze gebruiken om geld in een pinautomaat in te zamelen en rijk te worden. Ik heb ze ook een e-mail gestuurd en de kosten en bezorgkosten betaald, ik was een beetje bang dat ik de kaart niet zou krijgen en dat mijn geld niet aan mij zal worden terugbetaald, tot mijn grootste verrassing werd de ATM-kaart naar mij gestuurd, Ik heb het al gebruikt om 25.000 euro te krijgen, de maximale daglimiet van de ATM-kaart is 5.000 euro. Perfect Hidden Hacker geeft de kaart alleen uit om de armen te helpen. Hack en ontvang direct geld uit elke geldautomaatkluis met behulp van een door geldautomaat geprogrammeerde kaart die in automatische modus werkt. Neem contact met hen op via e-mail: perfecthacker1@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WEES SLIM EN WORD RIJK IN MINDER DAN 48 uur .. Het hangt allemaal af van hoe snel je kunt zijn om de nieuwe GEPROGRAMMEERDE lege ATM-kaart te krijgen die in staat is om elke geldautomaat overal ter wereld te hacken, ik heb deze BLANCO leren kennen ATM-KAART toen ik ongeveer een maand geleden op zoek was naar een baan online. Het heeft mijn leven echt voorgoed veranderd en nu kan ik zeggen dat ik rijk ben en dat ik nooit meer arm kan zijn. Het minste geld dat ik er op een dag mee krijg, is ongeveer $ 10.000. Af en toe hangt af van het soort kaart dat ik heb aangevraagd. Ik blijf geld op mijn rekening pompen. Voor details over hoe je vandaag de jouwe kunt krijgen, e-mail: (davidariel555@gmail.com). Vertel het je geliefde ook een keer en begin groot te leven. Dat is het simpele getuigenis van hoe mijn leven voorgoed veranderde ... Ik hou van jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen



  9. GET RICH WITH THE USE OF BLANK ATM CARD FROM
    (besthackersworld58@gmail.com)
    Has anyone here heard about blank ATM card? An ATM card that allows you to withdraw cash from any Atm machine in the world. No name required, no address required and no bank account required. The Atm card is already programmed to dispense cash from any Atm machine worldwide. I heard about this Atm card online but at first i didn't pay attention to it because everything seems too good to be true, but i was convinced & shocked when my friend at my place of work got the card from guarantee Atm card vendor. We both went to the ATM machine center and confirmed it really works, without delay i gave it a go. Ever since then I’ve been withdrawing $1,500 to $5000 daily from the blank ATM card & this card has really changed my life financially. I just bought an expensive car and am planning to get a house. For those interested in making quick money should contact them on: Email address : besthackersworld58@gmail.com or WhatsApp him on +1(323)-723-2568

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WEES SLIM EN WORD RIJK IN MINDER DAN 3 DAGEN... Het hangt allemaal af van hoe snel je kunt zijn om de nieuwe GEPROGRAMMEERDE blanco ATM-kaart te krijgen die in staat is om elke geldautomaat, waar ook ter wereld, te hacken. deze LEGE ATM-KAART toen ik ongeveer 3 maanden geleden online op zoek was naar een baan ... het heeft mijn leven echt voorgoed veranderd en nu kan ik zeggen dat ik rijk ben en nooit meer arm kan zijn. Het minste geld dat ik krijg in een dag ermee is zo'n 5.000 euro Af en toe blijf ik geld op mijn rekening pompen, hoewel het illegaal is, maar er is geen risico om gepakt te worden, omdat het zo is geprogrammeerd dat het niet traceerbaar is, het ook heeft een techniek die het onmogelijk maakt voor de CCTV's om u te detecteren... Voor details over hoe u de uwe vandaag kunt krijgen, e-mail de hackers OF Whatsapp op. E-mail: frankharryhacker4@yahoo.com
    WhatsApp:+1(250)8008048

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal bedankt aan de heer Anderson Carl voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson Carl nu weten via Whatsapp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. CONTACT US FOR ALL KINDS OF HACKING JOBs @ We offer professional hacking services,we offer the following services;
    -University grades changing
    -Bank accounts hack
    -Erase criminal records hack
    -Facebook hack
    -Twitters hack
    -email accounts hack
    -Grade Changes hack
    Contact us on whatsapp + 1 681 532 3704
    Email- n17833408@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Krijg deze blanco ATM-kaarten die geld opnemen en verschillende bedragen zijn afhankelijk van het bepaalde bedrag dat de blanco kaart is geprogrammeerd, de blanco kaarten werken in elk land en nemen het erin geprogrammeerde bedrag op en worden omgezet in uw valuta. De blanco ATM-kaarten kunnen via een zeer veilige levering naar elk land over de hele wereld worden verzonden. U kunt de blanco ATM-kaarten aanvragen door contact op te nemen met agent Alfons e-mail: (vanalfons222@yahoo.com)..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou jullie allemaal willen aanbevelen aan een geloofwaardige en oprechte particuliere geldschieter die mijn lening aan mij goedkeurde binnen enkele uren na zoveel mislukte pogingen om een lening te krijgen. Ik was verrast en blij dat de particuliere geldschieter me redde en me een lening met 2% rente, neem nu contact met haar op als u een dringende lening nodig heeft E-mail: christywalton355@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilt u een lening afsluiten en weet u niet waar u een echte lening kunt krijgen?
    Wilt u een bedrijf starten, maar beschikt u niet over kapitaal?
    Wilt u om welke reden dan ook een lening aanvragen?
    Kerstlening nodig?

    Er is eindelijk hoop omdat Elena Nino snelle en betrouwbare leningen verstrekt, hun service 100% oprecht is en garandeert dat u de lening ontvangt wanneer u zich aanmeldt. Stuur vandaag nog een e-mail en keur deze goed op elenanino0007@gmail.com

    Bedankt en God zegene u
    VERTROUWEN
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo jongens!!! Ik heb mijn loyaliteit. Met mijn blanco ATM-kaart kan ik $ 5.000 per dag opnemen. Ik heb dit afgelopen woensdag van meneer Georg gekregen en nu krijg ik € 10.000 gratis. De kaart haalt geld op bij elke geldautomaat en er staat geen naam op, hij is niet traceerbaar en nu heb ik genoeg geld voor mij en mijn 4 kinderen. Ik ben erg blij dat ik meneer Georg heb ontmoet, omdat ik eerder twee mensen heb ontmoet en mijn geld heb afgepakt, niet wetende dat het oplichting was. Maar ik ben nu gelukkig. De heer Georg stuurde de kaart via DHL en ik kreeg hem binnen twee dagen. Koop er nu één van hem. Kijk, het wordt uitgegeven om mensen te helpen, ook al is het illegaal, maar het helpt veel en niemand wordt ooit gepakt. De kaart werkt in alle landen ter wereld. Schiet op en e-mail via georgbednorzhackers@gmail. com Sms, bel of WhatsAp: +1(262)355-8285
    Andere aangeboden diensten waren:
    ATM-kaarten klonen
    Bitcoin-geldautomaten hacken met malwarekaarten
    Herstel van verloren of gestolen cryptocurrency
    Hacken van Western Union-overboekingen, MoneyGram-overboekingen, bankoverschrijvingen, PayPal-overboekingen, Cash-app-overboekingen
    Herstel gehackte sociale media: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, Yahoo mail en websites.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Wij zijn gecertificeerd om de volgende soorten leningen of elke vorm van financiering aan te bieden: Onderhandse lening? Zakelijke leningen? Schuldconsolidatielening? Uw huis verbeteren? Investeringslening? Kredieten beschikbaar? Persoonlijke leningen? Commerciële leningen? Gecombineerde lening? Consolidatieleningen? Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op: (richardcosmos5@gmail.com)

    Dringende leningaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb je een lening nodig? persoonlijke leningen; zakelijke leningen; hypotheken; landbouwprojecten en -projecten financieren? wij geven allerlei soorten leningen met een rentepercentage van 2%! E-mailcontact? richardcosmos5@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen